onsdag 1 januari 2014

Säljer ut mina modeller... Först till kvarn!

Nu säljer jag ut mina modeller för att ge plats för nya spännande plagg - De kostar ca 2 x garnpriset... Samtliga är stickade av mig. 

Maila/ring om du är intresserad så skickar jag fler bilder. Först till kvarn - Passa på!



Storlek/pris på modellerna:

Amelia i Heavens Hand-ull (beige kofta med ribb); storl M/L (kort), 975 kr

Lång kofta i lin/bomull fr Drops (blå); storl L, 1025 kr
Citronsjal Manos Lace (rosamelerad halvrund); 350 kr
Väst - Garnverkets design i Fårö Tunn; M/L, 750 kr
Grön randig tröja - Hjertegarn bomull/lammull; S/M (kort) 875 kr
Balsam Sjal - Malabrigo sock (trekantig); 700 kr

Röd sjal med flätade snoddar - Malabrigo sock (trekantig); 700 kr

Lång kofta i lin/bomull

Väst - Garnverkets design i Fårö Tunn

Citronsjal Manos Lace/Röd sjal med flätade snoddar - Malabrigo sock

Amelia - Kofta i Heavens Hand-ull

Grön randig tröja - Hjertegarn bomull/lammull

Balsam Sjal - Malabrigo sock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar